.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کنده کاری ها و جنگ زدگی ساری

سخنگوي شوراي شهر ساري گفت:دستگاه هاي حفار بايد هرچه سريع تر نسبت به اخذ بودجه و اعتبار لازم جهت ترميم كنده كاري ها اقدام نمايند.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر ساري، دكتر رمضانپور سخنگوي شورا در جلسه علني اين نهاد با بيان اين مطلب گفت: وضعيت عمومي شهر به لحاظ تردد و رفت و آمد به واسطه وجود كنده كاري ها به صورت كاملا غيرعادي و توام با مشكل درآمده است و انتظار مي رود دستگاه هاي حفار به آن توجهكرده و شهرداري را در عمران و آباداني ياري نمايند.

نادعلي رمضانپور تصريح كرد: دستگاه هاي حفار بايد هرچه سريع تر نسبت به اخذ بودجه و اعتبار لازم جهت ترميم كنده كاري ها اقدام نمايند.

وي با اشاره به اينكه سازمان عمران به عنوان سازماني با سازوكارهاي لازم كه بايد در اختيار عمران و آباداني شهر باشد تصريح كرد: بايد از امكانات لحاظ شده در اين سازمان استفاده بهينه و لازم صورت گيرد چراكه با توجه به وجود سازمان عمران، براي انجام امور عمراني نيازي به تشريفات اداري نيست.

رئيس كميسيون بودجه و حقوقي شوراي شهر ساري افزود: مردم ديگر از توقعات به حق خود از حمله شهربازي، خيابان هاي عريض و طويل و.. گذشته اند لااقل امكانات موجود را در بهترين حالت تقديم آنها كه ولي نعمتان ما هستند نماييم.

سخنگوي شوراي شهر ساري در ادامه با اشاره به بارندگي روزهاي اخير و متعاقب آن آبگرفتگي هاي شديد كوچه ها و معابر به ويژه در بلوار كشاورز، خيابان هاي اصلي و فرعي شهر گفت: احداث كمربندي وظيفه ذاتي شهرداري نيست بلكه ارائه خدمات عمومي و شهري به شهروندان وظيفه شهرداري است و شايسته است با كمك ساير دستگاه هاي اجرايي كه در اجراي پروژه ها بايد ياري گر شهرداري باشند.

رمضانپور خاطرنشان كرد: وزارت كشور در امور عمراني اعتبارات و بودجه اي خوبي در اختيار دارد كه مي تواند حلال مشكلات عمده شهرداري ها باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.